مقاله ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات وب سایت های دولت الکترونیکی از دیدگاه شهروندان تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات وب سایت های دولت الکترونیکی از دیدگاه شهروندان تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات وب سایت های دولت الکترونیکی از دیدگاه شهروندان تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
با وجود این که در سال های اخیر پژوهش های قابل توجه ای در زمینه خدمات الکترونیکی صورت گرفته است، در زمینه نحوه ی ارائهخدمات دولت الکترونیکی به صورت شهروند محور و با کیفیت در ادبیات موضوع شکاف وجود دارد. در این مقاله پس از مرور ادبیاتدر زمینه مفاهیم و مدلهای کیفیت خدمات به صورت عام در خدمات فناوری اطلاعات و به صورت خاص در خدمات دولت الکترونیکی،مدلی برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات مبتنی بر وب دولت الکترونیکی از دیدگاه مشتریان(کیفیت تجربه) ارائه می شود. این مدلشامل دو سطح کیفیت انتقال و ارائه خدمات و کیفیت محتوای خدمات است. کیفیت محتوای خدمات به سنجش کارکردهای موجود دروب سایت دولت الکترونیکی می پردازد و کیفیت انتقال و ارائه خدمات به سنجش نحوه ی ارائه ی این خدمات از طریق کانال می پردازد.این مدل می تواند از دیدگاه استفاده کنندگان خدمات دولت الکترونیکی مورد ارزیابی قرار بگیرد و میزان اثرگذاری ابعاد کیفیت محتوا وکیفیت انتقال و ارائه خدمت بر میزان کیفیت خدمات مشخص شود. نتایج آزمون این مدل می تواند راهنمای مناسبی برایسیاست گذاران و ارائه دهندگان خدمات دولت الکترونیکی در جهت شناخت ابعاد مختلف کیفیت خدمات و میزان اهمیت آنها از دیدگاهشهروندان باشد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0